Arnold Schwarzenegger a trăit o viață lungă în doar 72 de ani. Un imigrant care a crescut sărac, a venit în Statele Unite pentru a-și atinge obiectivele și a reuși. În calitate de culturist, a luat o cultură ciudată și a contribuit la transformarea ei într-un sport recunoscut la nivel internațional.

Ca austriac care abia vorbea engleza, Schwarzenegger a ajuns într-un fel la faimă la Hollywood, obținând roluri de succes și câștigând milioane. Și odată ce a cucerit ecranul de argint, a devenit un politician care a încercat să-și aplice propriile lecții de viață în sfera publică.

uimitor

Betty Weider este una dintre pionierii de frunte în domeniul sănătății și fitnessului femeilor. Previziunea și devotamentul ei neclintit de a aduce adevărul despre dietă, fitness și nutriție femeilor a dus la popularizarea stilului de viață de sănătate și fitness, care este considerat azi.

În anii 1950, ea a fost un model comercial popular și o fată pin-up. După ce s-a căsătorit cu antreprenorul Joe Weider în 1961, a început o lungă carieră ca purtător de cuvânt și antrenor în mișcările de sănătate și culturism. A fost o cronistă de revistă de lungă durată și a co-autor al mai multor cărți despre fitness și exerciții fizice.

În 1972, Joe Weider și fratele său Ben s-au trezit ținta unei anchete conduse de U.S. Inspectori poștali. Ancheta a implicat afirmațiile referitoare la suplimentul nutrițional Weider Formula No. 7. Produsul a fost un câștigător de greutate care a inclus pe etichetă un tânăr Arnold Schwarzenegger. Afirmația reală s-a concentrat pe faptul că consumatorii pot „câștiga o lire pe zi” în masă. În urma unui recurs în care a depus mărturia Schwarzenegger, Weider a fost obligat să-și modifice marketingul și pretențiile. De asemenea, în 1972, Weider a întâmpinat probleme legale pentru revendicările făcute în broșura sa Fii un luptător distrugător de autoapărare în doar 12 lecții scurte.

Weider a primit ordinul de a oferi o rambursare pentru 100.000 de clienți a unui „model de corp de cinci minute” despre care se pretindea că va oferi o pierdere semnificativă în greutate după doar câteva minute pe zi de utilizare. Afirmațiile, împreună cu fotografiile „înainte și după” înșelătoare, au fost considerate publicitate falsă de către un judecător al Curții Superioare în 1976.

  •